вівторок, 24 червня 2014 р.

УРААААААА.... ФІНААААААЛ...

І ось, нарешті, дочекалась... Як тренер я вірила в перемогу кожного зі своїх учасників. І ось винагорода. РЕЗУЛЬТАТИ приголомшуючі - 6 із 22-х. Це дійсно джек-пот в лотереї "Сучасний бібліотекар - 2".

Я не можу описати, що зі мною зараз відбувається... Мене переповнюють почуття щастя, любові, гордості, тому що я дууууже пишаюся своїми розумничками. І сльози радості тому щире підтвердження.

Мені хочеться, щоб кожна людина в нашій країні і не тільки знала, що мої "Сучасні" - найкращі!!!
І своїх героїв треба знати в лице. Ось вони, моя гордість:


Терещенко Юлія Костянтинівна,
Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва ім. О. М. Бойченка

Ігнатова Юлія Анатоліївна,
Кіровоградська обласна бібліотека для дітей ім. А.П.Гайдара

Кан Любов Іванівна,
Олександрійська центральна районна бібліотека ім. Д.І.Чижевського

Овчаренко Тетяна Володимирівна,
Обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І. Чижевського

Федоренко Оксана Борисівна,
Обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І. Чижевського

Борисова Наталія Сергіївна,
Кіровоградська обласна бібліотека для дітей ім. А.П.Гайдара

Дівчатка, Ви зробили це! Я пишаюсь Вами!!! Тепер покажіть нас у всій красі в фіналі конкурсу!!!
Подумки я буду з вами і душею і тілом))))

Також, хочу всім подякувати за участь в нашому шаленому "Сучасному". Ви всі дійсно молодці і я всіма вами пишаюся!


З любов'ю, 
ваш тренер, 
Галина Нікітіна

2 коментарі :

  1. Галиночко, боже мій, я не можу повірити....це щось неймовірне.....навіть не можу підібрати слів, що я відчуваю.... дякую, дякую, дякую.....вітаю всіх, це наша перемога..... перемога всіх Кіровоградських найсучасніших......

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Любочко, ви справжні молодці, і я не втомлююсь повторювати, що МОЇ Сучасні - найкращі!!!! Я пишаюсь вами!!!

      Видалити

Прокоментуйте публікацію інакше вкушу